lachinseir
image-gallery

شگفتی های سنگاپور | The wonders of Singapore

نویسنده : منبع: placestoseeinyourlifetime

سنگاپور ممکن است شهر بزرگی نباشد، اما شهری است پر از اختراعات باور نکردنی و دستاوردهای بی نظیر در معماری و سرگرمی.

سنگاپور بسیاری از نشانه های پیشرفت تکنولوژی و نشانه های عجیبی از آینده را دارا بوده که همین امر سبب جذب گردشگران بسیاری از سراسر جهان به خود می شود.

در این مقاله به معرفی اجمالی شگفتی های سنگاپور می پردازیم.

پیاده روی بر روی پل هلیکس | Walk the Helix Bridge

پل هلیکس یا پل مارپیچ یک سازه فوق مدرن فولادی شیشه ای است که در سال 2012 در سنگاپور ساخته شده است.این پل علاوه بر این که Marina Centre را به Marina Bay متصل می سازد، مانند یک سکوی نمایشی عمل کرده و با ساختاری شبیه به DNA انسان و چراغ هایی که بر روی آن تعبیه شده دید بسیار زیبایی در شب دارد.

اقامت در هتل پارک رویال | Stay at Parkroyal

پارک رویال یکی از منحصر به فردترین و شگفت انگیز ترین هتل ها در جهان بوده که با گیاهان بکار رفته در آن و استفاده از انرژی خورشیدی ، این هتل یک هتل کاملا سبز بوده و ظاهری بسیار لوکس و مدرن دارد. تمام این خصوصیات هتل موجب دریافت جوایز های بین المللی بی شماری شده است.

خوردن غذاهای محلی | Eating local foods

گزینه های فراوانی برای غذا خوردن در سنگاپور وجود دارد.سنگاپور سرشار از غذاهای متنوع در رستورانهای مجلل 5 ستاره با سر آشپز های حرفه ای بوده که برای هرنوع سلیقه ای مناسب می باشد.

گردش شبانه | Night Safari

بی شک گردش شبانه در باغ وحش و دیدن بیش از 300 نوع گونه حیوانات هیجان زیادی خواهد داشت.این باغ وحش دارای 7 نوع منطقه مختلف اقلیمی است که در آن انواع حیوانات مانند شیر ، ببر ، کرگدن ، اسب های آبی و گرگ ها وجود دارند.

هتل مارینا سندز بای | Marina Sands Bay

هتل مارینا شامل سه ساختمان بلند و آسمان خراش می باشد که هرسه از بالا به هم متصل بوده و بر روی آنها استخر زیبایی ساخته شده است.این هتل دارای انواع اتاق ها ، کازینو ، یک مرکز خرید ، انواع رستورهانها و کافه ها و سرگرمی های مختلف می باشد که یک اقامت فوق العاده را برای گردشگران فراهم می سازد.

باغ های خلیج | Gardens By The Bay

Gardens By The Bay یک پارک بزرگ با گیاهان نادر و ویژگی های مختلف می باشد.در این منطقه محل مناسبی برای قدم زنی تهیه شده که شما می توانید با قدم زدن در شب و تماشای مناظر بکر و زیبای این پارک نهایت لذت ببرید.

تور قایق سواری | Have a Boat Tour

رودخانه سنگاپور نقش اساسی در توسعه این کشور داشته و یکی از راههای تجاری فعال می باشد.امروزه یکی از محبوب ترین فعالیت تروریست ها قایق سواری بر روی این رودخانه و لذت بردن از مناظر شگفت انگیز آن می باشد.

جزیره سنتوسا |Sentosa Island

جزیره سنتوسا در یک فاصله کوتاهی از جنوب سنگاپور قرار دارد.این جزیره محبوبترین منطقه گردشگری در سنگاپور بوده که یکی از بزرگترین سواحل شنی ، مجموعه های سرگرمی از جمله استودیو یونیورسال سنگاپور و اقامتگاههای تفریحی را دارا می باشد.

گردشی در محله چینی ها | Explore Chinatown

این محله یکی از قدیمی ترین محله های چینی در جهان می باشد که در واقع به عنوان یک میراث منحصر به فرد گردشگری از آن محافظت می شود. بازدید کنندگان می توانند از مغازه های مختلف ، هنرهای دستی ، رستورانها و سرگرمی های آن لذت ببرند.

معبد و موزه بودای دندان عتیقه | Buddha Tooth Relic Temple and Museum

معبد بودای دندان عتیقه یکی از معروفترین معابد بودای جهان بوده که شامل گنبد و موزه نیز می باشد و به معرفی بودیسم و داستان خود بودا می پردازد. معماری شگفت انگیز آن و مصنوعات بسیار زیبای موزه این معبد را بی شک تبدیل به یک مکان فوق العاده در سنگاپور کرده است.

دیدگاه شما

captcha