lachinseir
image-gallery

مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان

مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان واقع در چین می باشد. این پل بخشی از پارک جنگلی ژانگجیاجی  بوده و 430 متر طول و 6 متر عرض داشته و حدودا 260 متر بالاتر از سطح زمین در حالت معلق قرار دارد.

مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان واقع در چین می باشد. این پل بخشی از پارک جنگلی ژانگجیاجی  بوده و 430 متر طول و 6 متر عرض داشته و حدودا 260 متر بالاتر از سطح زمین در حالت معلق قرار دارد. این پل کوه های معروف آواتار (مکان فیلم برداری فیلم سینمایی آواتار) در شهر هونان را به هم متصل می کند. هزینه ساخت این پل 3.4 میلیون دلار بوده است. مدت کوتاهی پس از افتتاح به دلیل بازدید سیل عظیمی از جمعیت بسته شد اما پس از مدتی دوباره باز شده و هم اکنون یکی از جاذبه های مهم توریستی چین می باشد.

هیجان و ثبت خاطرات در سفر به چین

اگر به دنبال هیجان و ثبت خاطرات خود در طول سفر به چین می باشید، پیاده روی بر روی سطوح شیشه ای ای پل از طرفی باعث ترشح آدرنالین در و ایجاد سرگیجه ای لذت بخش در شما شده و از طرفی فرصت گرفتن عکس های بی نظیر از دره ی عمیق زیر پایتان را فراهم می سازد. میله های فلزی نازک ولی بسیار محکم از صفحات شیشه ای محافظت می کنند، که بر اساس گفته های سازندگان به منظور "نامرئی" شدن این پل در میان ابرها طراحی شده اند.

این پل ظرفیت نگهداری حداکثر 800 نفر را دارا بوده و یکی از مکان های منتخب در جهان برای بانجی جامپینگ می باشد. شما می توانید به عنوان یک جامپر و یا تماشاچی در این لحظات شریک باشید. علاوه بر این برخی اوقات شوی لباس نیز در این پل برگزار می شود. اگر میخواهید چندین مزیت بازدید از این پل را یک جا تجربه کنید قبل از مراجعه از برنامه های موجود در آن مطلع شوید. هزینه ورودی پل شیشه ای 16 پوند می باشد.

دیدگاه شما

captcha