lachinseir
image-gallery

قطعا برای مقصد بعدی خود ویتنام را انتخاب کنید

معماری متمایز ویتنام را می توان در معابدی که در سراسر کشور یافت می شود مشاهده کرد.

لذت بردن از معماری معابد

معماری متمایز ویتنام را می توان در معابدی که در سراسر کشور یافت می شود مشاهده کرد. این معابد با حکاکی های زیبا و پیچیده خود شناخته می شوند. اگر علاقه به دیدن معماری و طراحی بی نظیر این مکان های دیدنی دارید حتما در برنامه سفر خود به این مسیر از چند مورد بازدید نمایید.

استراحت و ماجراجویی در دالات

دالات (DALAT) در میان ارتفاعات مرکزی این کشور نهفته و مقصد بسیار مورد علاقه گردشگرانی است که می خواهند در محیطی آرام و آب و هوایی بی نظیر استراحت کنند. برخی به دالات می روند تا در ماجراجویی های بی شمار آن شرکت کنند که در مکان های دارای طبیعت بی نظیر به وقوع می پیوندد. تپه های اطراف دالات پر از روستاهای قبیله ای سنتی است. کاخ های خیالی و زیبای اول، دوم و سوم را حتما ببینید.

ساپا- شمال ویتنام

این منطقه در شمال ویتنام از جمله نخستین گزینه های سفر برای گردشگران است. ساپا با تپه های موج دار، پوشش گیاهی، مسیرهای پیاده روی زیبا و کوه های نفس گیر خود معروف است. اگر واقعا دل به طبیعت بزنید به ساپا بروید. شاید یک هفته و یا بیشتر برای سپری شدن در این منطقه منحصر به فرد لازم باشد.

گردش در اطراف Hanoi :

هانویی که پایتخت ویتنام است ترکیبی از نشانه های استعمار فرانسوی با تأثیرات شرقی می باشد. یک گشت و گذار بعد از ظهری در خیابان های باریک Old Quarterو یا بازدید از معابد و گالری های متعدد بی نظیر در اطراف این شهرستان شلوغ لذتی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. سعی کنید بازدید از موزه تاریخ را از قلم نیاندازید، چرا که در آن صنایع دستی مربوط به تاریخ رنگارنگ ویتنام و مقبره شهر Hu Chi Minh در آنجا به نمایش گذاشته شده است. هانویی همچنین یک مرکز خوب برای سفرهای چند روزه به خلیج هالونگ، هوآ لو و تامک کو است. شهری پرسرو صدا و شلوغ که قطعا باید در برنامه سفر خود قرار دهید.

سفر به دلتای Mekong :

این دلتا یک شبکه طولانی 60000 کیلومتری از آبراه های متصل به آن است که در سه ایالت ویتنام قرار دارد. این منطقه پر از روستاهای دارای صنایع دستی کوچک، معابد خمره ای شکل، جنگل منگورها، باغ ها و بازار های شناور تجاری می باشد. بهترین راه برای تجربه گشتن در این دلتا، ادامه دادن به سفر با قایق یا دوچرخه است. چند روز طول می کشد تا در این منطقه حیرت انگیز را سیاحت کنید. سفر به این مکان یکی از بهترین کارهایی بود که در این کشور انجام دادم.

آهسته از تونل های Cu Chi عبور کنید :

از تونل های وسیع و گسترده ای که حدودا 500 کیلومتر امتداد داشته و توسط ویتنام کانگ در جنگ با ایالات متحده در دهه 1960 استفاده شده اند عبور کنید. برخی از تورهای گردشگری به این مکان شامل عبور از تونل هایی است که گردشگران مجاز به پیاده روی در پیچ و خم آنها هستند و با AK47s به هدف ها تیراندازی می کنند. اگر بخواهید ترور جنگ ویتنام را بهتر درک کنید، این مکان یکی از مواردی است که باید از آن بازدید کنید. هزینه ورود حدود صد هزار VND برای هر نفر است.

از پارک ملی Cuc Phuong دیدن کنید:

در حدود 120 کیلومتری جنوب غربی Hanoi اولین پارک ملی ویتنام یعنی Cuc Phuong قرار دارد. این مکان با پوشش گیاهی 222 کیلومتر مربع، شامل بیش از 2000 گونه درخت و برخی از حیوانات وحشی نادر از جمله Leopard Clouded، لانگور دالاکور و Civet اوستون می شود. این پارک یکی از مکان های مورد علاقه در کل کشور ویتنام بود و تنها مکانی که انبوهی از گردشگران را در آن نیست. هزینه ورود چهل هزار VND است.

در Hoi An اقامت کنید :

Hoi An یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران این کشور است. این مکان دارای خانه های تاریخی، ساختمان ها و کافه های عجیب و غریب است. شهری کوچک اما بی نظیر برای پیاده روی، خرید لباس (بازار بزرگ مد وخیاطی وجود دارد)، غذا خوردن، و لذت بردن از سواحل و آرامش در کنار رودخانه بزرگ است. معمولا زمانی که کوهنوردان در حال تجدید قوا از سفرهای مداوم هستند، از Hoi An به عنوان مکانی برای استراحت استفاده می کنند. ویژگی آرامش بخش آن است که باعث می شود تا مدت ها برای شما جذاب باقی بماند.

از شهر Ho Chi Minh نیز بازدید کنید:

این شهر با عنوان سایگون نیز شناخته می شود. شهر Ho Chi Minh بزرگترین شهر ویتنام است و قطعا ارزش تفریح و سیاحت را دارد. مانند بسیاری از شهرهای ویتنام در این جا نیز شاهد سرو صدای موتورسیکلت هایی که از خیابان ها به سرعت عبور میکنند خواهید شد. سعی کنید مواد غذایی شگفت انگیز بازار Ben Thanh را نیز در این شهر ببینید.

در خلیج Halong پیاده روی کنید:

بیش از 3000 جزیره در آب های سبز زمرد خلیج Halong قرار گرفته است، که یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی کشور است. جزیره Cat Ba برای پیاده روی بسیار جالب است و بسیاری از گردشگران یکی از تورهای غارگردی را انتخاب می کنند.

تورهای گردشگری معمولا پس از ترک Hoi An ۳ الی ۵ روز به طول می انجامند. سعی کنید یک تور لیدر خوب بیابید زیرا بسیاری از آنها درباره ی محاسن قایق هایشان اغراق می کنند یا دروغ می گویند (از کارکنان هتل یا مسافرانی که تازه از سفر خود بازگشته اند در این باره سوال کنید).

در فعالیت های سفر خود Mui Ne را نیز بگنجانید :

با اینکه این مکان یک دهکده ی ماهیگیری است، به دلیل محبوبیت آن به عنوان یک منطقه بادخیز شناخته شده است. تپه های شن و ماسه ای اطراف آن از جمله جاذبه های اصلی بوده و ارزش امتحان کردن را دارند!

دیدگاه شما

captcha