lachinseir
image-gallery

راهنمای سفر به مسکو

مسکو از دسته شهر هایی است که اسمش هم می تواند هر کسی را به هیجان بیاورد .

پایتخت روسیه مسکو یکی از پهناور ترین و مدرن ترین شهر های جهان است، شهری زیبا پر از بنا های تاریخی با معماری های کم نظیر، پایتخت اسرار آمیز تزار ها، شهر باله، اپرا، نویسندگان مشهور دنیا مثل چخوف و داستایوفسکی، تئاتر های بی نظیر در کنار تمام امکانات به روز دنیا می تواند بسیار هیجان انگیز و ماجراجویانه باشد،گوشه گوشه ی این شهر میزبان جاذبه های زیادی است و سالانه افراد زیادی برای بازید به روسیه سفر می کنند و در این شهر سرزنده و شاد اوغات خوشی را سپری می کنند.

بهتر است قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا کمی درباره ی آنجا مطالعه کنید تا سفر راحت تری داشته باشید و ما امروز در این مقاله با شما همراه می شویم تا بتوانیم شما کمی با مسکو پایتخت روسیه آشنا کنیم .

سفر به مسکو

مسکو شهری است با آب و هوایی تحت تاثیر اقلیم قاره ای است این شهر را آب و هوای قاره ای مرطوبت می نامند بنابراین تابستان های گرم و زمستان های سرد و طولانی دارد و بهترین زمان سفر به مسکو بهار و تابستان است بنا بر آب و هوا و فصل سفرتان لباس مناسب انتخاب کنید یعنی دقت کنید که اگر فصل سفرتان در بهار و تابستان است بهتر است از لباس های خنک و آزاد استفاده کنید و نگران نباشید در این فصل ها هوا گرم است و حتی در شب هم با هوای سرد مواجه نمی شوید یا اگر در فصل زمستان به روسیه سفر میکنید لباس های گرم با خود همراه داشته باشید چون زمستان های بسیار سردی را روسیه میبینید که نظیرش در کشور های دیگر کمتر است.

اقامت در مسکو

یکی از مهم ترین دغدغه های گردشگران اقامت است، اولویت های مختلفی برای گردشگران وجود دارد که گاهی آنها را در انتخاب مردد میکند اما نگران نباشید در مسکو می توانید با هر معیاری که دارید اقامتگاه مناسبی را انتخاب کنید. وجود تعداد زیاد هتل ها از 5 ستاره های لوکس و زیبا گرفته تا هتل های ارزان قیمت و مناسب که می تونه باعث کاهش چشم گیری تو هزینه هاتون باشه اما بازهم انتخاب های دیگر جز هتل ها وجود دارد.

با افزایش گردشگران در روسیه و مسکو مکانی هایی به نام هاستل رونق پیدا کردند هاستل ها اتاق هایی با چند تخت هستند با سرویس و آشپزخانه مشترک که می توانید در این مکان با گردشگران دیگر هم آشنا شوید و در کنار هم آشپزی کنید و لحظات شادی رو تجربه کنید و تنها در اتاق در هتلتان به تماشای تلوزیون نشنید اما جدا از تعامل انگیزه ی هزینه ی کم هم باعث این رونق شده است .

برای اقامت تدابیر دیگری هم در نر گرفته شده مثل سرویس های ایر بی ان بی که می تواند صنعت هتل ها را به چالش بکشد در این سرویس ها شما می توانید در خانه هایی که اتاق اضافه یا سوییت دارند اقامت بگیرید با این کار شما موفق شدید با یک تیر دونشان را بزنید هم اقامتگاهی با تمام امکانات رفاهی با هزینه کمتر را دارید وهم از نزدیک زندگی روزمره عادات و سنت ها و ... مردم روسیه را از نزدیک ببینید.

خرید کردن در مسکو

یکی از جاذبه هابرای گردشگران علاقه به دیدن مراکز خرید متنوع مسکو است. مسکو پر از فروشگاه های پر زرقو برق برای خرید کردن است، شما می توانید با دیدن صنعت بسیار به روز پوشاک مسکو شگفت زده شوید.

اهالی مسکو عاشق مراکز خریدشان هستند به صنعت مد و پوشاک اهمیت زیادی می دهند بنابراین شما در مسکو می توانید در مراکز خرید با بهترین امکانات از مغازه های برند های بزرگ دنیا گرفته تا رستوران ها و کافه های همراه با بازی سرگرمی قدم بزنید و خرید کنید یا در بازار های محلی بروید و کالاهای سنتی و قدیمی اصل روسیه رو پیدا کنید و بخرید .

از رفتن به این مراکز اصلا غافل نشید که هم لذت خریدی عالی و تفرح و یک روز بینظیر رو تجربه کنید:

مرکز خرید گوم Shopping Center Gome

مرکز خرید متروپلیس Metropolis Shopping Center

مرکز خرید آتریوم Atrium Shopping Center

مرکز خرید ماننایا پلوشاد Mannaya Pelvshad Shopping Center

مرکز خرید مگا Mega Shopping Center

مرکز خرید اوچان Ochan Shopping Center

مرکز خرید دتسکای میر Shopping Center Detskaya Mir

مرکز خرید تی اس یو ام Shopping Center Detskaya Mir

غذا خوردن در مسکو

یکی از هیجانات در هر سفری خوردن غذا های لذیذ است در رستوران های شیک بین المللی یا رستوران های سنتی و محلی است. بهترین رستوران های بین المللی در مسکو حضور دارند شما می توانید با هر ذائقه ای در بهترین رستوران ها غذا ی دلخواه خود را پیدا کنید و اما چشیدن غذا های لذیذ روسی را فراموش نکنید اگر در رستوران های محلی مسکو غذایتان را صرف کنید متوجه طعم فوق العاده ی غذا های روسی شوید.

اگر می خواهید ظعم های لذیذ را بچشید حتما به این رستوران ها بروید :

میتینگ پلیس Milting restaurant

مارگاریتا Margaritaز

پوشکین Pushkin

مهاراجه Maharajah

رستوران ابلوموف Ablumov's restaurant

دودو Dodo

استرلکا Sterlca

جاذبه های مسکو

شهری پر از جاذبه ای رنگارنگ و چشم نواز و افسانه ای که قدمت و تاریخ رو را بر دوش دارد دیدنی های این شهر شهرت جهانی دارد و از سراسر دنیا برای بازدید به مسکو سفر میکنند پایتخت روسیه بهترین امکانات و تکنولوژی را در اختیار مردم و گردشگران قرار داده و وجود جاذبه های کم نظیر مسکو را به شهری خاص تبدیل کرده مثل:

میدان سرخ، کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل، موزه‌ هنرهای زیبای پوشکینپارک گورکی، تئاتر بُلشوی، برج مخابراتی اوستانکینو

دیدگاه شما

captcha